باخبر باش باخبر باش .

باخبر باش

سند باكس چيست؟ چطوري از سندباكس گوگل خارج شويم؟

جعبه سند چيست؟
با پيشرفت فناوري ، هر دقيقه حدود 400 سايت جديد ايجاد مي شود ، اما از آنجا كه سايت هاي رده بالا گوگل هميشه جزء اولين سايت هاي نمايش موتور جستجو هستند و سايت هاي جديد هر دقيقه وارد اينترنت مي شوند ، گوگل رتبه بندي رقابت منصفانه را در الگوريتم حالت محافظت ايجاد مي كند. از Google ، كه ما در مورد اين قابليت sandbox در اين موضوع مطلع خواهيم شد. [عدالت]





الگوريتم Google Sandbox
با پيشرفت فناوري و افزايش روزافزون دستگاه اين روزها ، هر دقيقه چيزي شبيه به 400 وب سايت جديد ايجاد مي شود ، اما با توجه به اينكه سايت هايي با رتبه بندي موتورهاي جستجوگر بالا از گوگل هميشه در بين اولين سايت هاي موتور جستجو و سايت هاي جديد هر دقيقه پس از ظهور و سقوط اينترنت قرار دارند. قطعاً اين سؤال پيش خواهد آمد كه افزايش اين رتبه ها در جستجوي گوگل (رتبه بندي گوگل) براي اين سايتها چيست؟

خوب ، اول از همه ، قبل از معرفي الگوريتم هاي گوگل ، سايت هاي جديد يا حتي سايت هاي اسپم سعي كردم از مفاهيم سئو براي افزايش ترافيك و رتبه بندي آنها استفاده كنم ، كه مي توان گفت يك راه حل منطقي براي آنجا و همچنين وب مسترها و دنياي سئو است.

اما در اين ميان ، قطعاً وبمسترهايي ايجاد مي كنند كه سايتهاي اسپم را ايجاد مي كنند كه حاوي كلمات كليدي خالي براي افزايش رتبه آنها است و اين موضوع محققان اينترنت ، گوگل را از سال 2004 اشتباه گرفته است تا مشكل طبقه بندي بين اين اندازه سايت را با استفاده از الگوريتم sandboxing يا sandboxing گوگل حل كنند. از گوگل اين ماسهبازي كه به قاضي رتبه بندي گوگل كمك مي كند ، اين روزها در جامعه سئو موضوعي داغ است و حتي بسياري از كاربران قضاوت مي كنند كه آيا اين صندوق وجود دارد يا نه. آنها اطمينان كامل ندارند.

الگوريتم هاي Google
الگوريتم هاي Google


هدف از الگوريتم ماسهبازي
براي به دست آوردن يك رتبه منصفانه از Google ، سايت هاي جديد را از سايت هاي موجود جدا كنيد
فرصتي براي تغيير و بهبود ساختار و محتواي سايتهاي جديد ، هنگام بررسي توسط Sandbox وجود دارد
سايت هاي جديدي را براي ورود به ظهور و سقوط اينترنت با ايجاد استراتژي ها و سياست هايي براي رقابت با رقباي خود آماده كنيد
جلوگيري از محتوا و محتواي اسپم در تلاش براي فريب موتور جستجوي Google.
دسترسي سريعتر براي كاربران به سايت هايي با محتواي با كيفيت بالا
ايجاد يك فضاي رقابتي منصفانه
وظايف الگوريتم Google Sandbox
سايت هاي جديد را در Google Sandbox حفظ و يا فيلتر كنيد تا بتوانيد از صحت و كيفيت سايت خود اطمينان حاصل كنيد
توسعه اسپم پس از نگهداري و شناسايي در حالت Google Sandbox را مسدود كنيد
اجازه دهيد محتواي جديد در حالي كه در حالت Google Sandbox ذخيره شده است ، به روز و به روز شود ، از اين طريق سايت را به اهداف رقابتي خود نزديك تر مي كند
پيوند به سايتهاي با كيفيت بالا و صفحات نتايج SERPS
نحوه عملكرد Google Sandbox
همانطور كه قبلاً نيز گفتم ، ممكن است از شما سؤال شود كه چرا استارتاپ ها مدتي در صفحات نتايج جستجوي Google ظاهر نشده اند ، و ممكن است در همان موتورهاي جستجو ، همان مكان راه اندازي را مشاهده كنيد.

اما گوگل از الگوريتم ها يا به اصطلاح نظريه sandbox براي رتبه بندي منصفانه و دسترسي سريع كاربران به صفحات با كيفيت بالا استفاده مي كند. خوب ، مثل همه الگوريتم ها ، ممكن است دليل جعبه ماسهبازي يا ماسهبازي را بپرسيد؟

بهتر است در دوران كودكي سفري را انجام دهيد ، زيرا ماسهبازي محيطي براي كودك خردسال است كه مي تواند با محيط دريا آماده شود و با شن بازي كند ، خوب ، اين ماسه سنگ يا Google Sandbox يك محيط آزمايش سايت است كه استارتاپ هايي را ايجاد مي كند تا از كيفيت گوگل و وب سايت هاي ناخواسته كه شما قصد داريد در اين دوره از Google دور بزنيد.

نكته جالب اينجاست كه شما ممكن است متوجه اين كار باكس عجيب شويد ، اما با چك كردن ابزار جستجو در وب سايت خود مي توانيد عملكرد برچسب هاي كليدي را براي سايت خود مشاهده كنيد. پس از مدتي خواهيد ديد كه سيگنال ها در حال افزايش هستند ، اين نشان مي دهد كه سايت شما با موفقيت از Sandbox خارج شده و وارد دنياي رقابتي اينترنت شده است.
[عدالت]
سايتهاي تازه ايجاد شده نمي توانند با فريب دادن Google به سرعت به صفحه اول نتايج برسند ، زيرا اين الگوريتم تنبيهي نيست و به عنوان يك فيلتر كار مي كند. موضوع در مورد اين است كه در همه سايت ها كار نمي كند. [عدالت]

در مورد برخي وب سايت ها ، پس از شروع كار ، به اصطلاح نگه داشتن آنها در حالت محافظت و تنظيم نكردن آنها براي مشاهده عملكرد آنها ، و در صورت كيفيت و كيفيت بالا ، آنها را از حالت محافظت خارج مي كنند.

الگوريتم Google Sandbox هر سايت را از Sandbox منتشر نمي كند. درعوض ، اين موارد را به عنوان اقداماتي فكر كنيد كه بايد بطور منظم براي رقابت با سايتهاي خوبي كه مي توانند در آينده با شما رقابت كنند ، انجام دهيد.

به Google Sandbox به فيلترهايي براي سايتهاي جديد گفته مي شود ، دقيقاً مانند آزمايش سايتهايي كه قبل از طبقه بندي در واقع در پايين صفحات جستجو قرار مي گيرند ، تا بتوانند حسن نيت صاحبانشان را ببينند.

وقتي وب سايت شما در حالت Google Sandbox است ، Google بررسي هاي لازم را براي اطمينان از صحت و كيفيت وب سايت شما انجام مي دهد.

Google از الگوريتم ماسهبازي پرده برداشت تا از پيشرفت سايتهاي ناخواسته در نتايج Google جلوگيري كند.
قرار دادن سايت ها در حالت ماسهبازي مانع از ظاهر شدن سريع سايت هاي تازه ايجاد شده در صفحه اول نتايج با فريب Google مي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۴۵:۵۰ توسط:nasim موضوع:

اپل و قفل سازي

قفل هوشمند جديد را مي توان با آيفون قفل كرد.
لچ امروز از قفل هاي هوشمند هوشمند كنترل شده آيفون رونمايي كرد. آن را Latch C Lock ناميده مي شود و با امكان كنترل آيفون متناسب با پروژه لوازم خانگي اپل ، كليه ويژگي هاي اصلي Latch Door Lock را دارد: يك دوربين داخلي براي نمايش شخص در پشت درب ، امكان استفاده از رمزهاي عبور يا كارت به جاي آن ، كليد و حافظه براي افراد پشت درب ثبت نام كرده است.

قفل Latch C از قفل اصلي Latch M كوچكتر است و به دليل طراحي نوع ديگري از آن ، قفل درب Latch M ناميده مي شود. در حالي كه Latch M براي قفل هاي معمولي استفاده مي شود ، لچ C از قفل سيلندر ساده تر استفاده مي كند ، قفل هايي كه به دسته وصل نمي شوند. اين كار باعث مي شود قفل در عين حفظ عملكرد قبلي مانند كوچكتر باشد. با اين حال ، اين قفل ، مانند نوع M ، هنوز قابليت نصب فقط روي درب هاي خاص را دارد.

 



فروش به شركت هاي ساختماني
متأسفانه ، فرقي نمي كند كه درب شما با قفل قفل مطابقت داشته باشد يا خير ، زيرا هنوز نمي توانيد يكي را خريداري كنيد. لاتچ به جاي فروش مستقيم به مشتريان ، سيستم بازاريابي خود را بر اساس فروش قفل به شركت هاي ساختماني كه آپارتمان ها را طراحي و پياده سازي مي كنند ، پايه گذاري كرد. تجهيز ساكنان آپارتمان به قفل قفل جالب و جالب خواهد بود و جلوه اي از فناوري پيشرفته به آنها مي بخشد.

لچ همچنين امكاناتي را براي شركت هاي ساختماني فراهم مي كند. اين شركت ها به دلايل امنيتي به حافظه بصري نياز دارند و Latch يك وب سايت براي صاحبان برج ها ايجاد كرده است كه به آنها اجازه مي دهد همه قفل هاي نصب شده ، حافظه ويدئويي آنها و افرادي كه سفر كرده اند را مديريت كنند. هر قفل 399 دلار قيمت دارد (همچنين به صورت الكترونيكي به نام Latch R توليد مي شود) ، به علاوه مقداري بودجه شارژ منظم براي سرويس مديريت لچ نيز وجود دارد.

گروه Latch هنوز تعداد درب هاي مجهز به اين قفل را اعلام نكرده است ، يا حتي چگونگي شروع فروش برنامه آنها به طور مستقيم به مشتريان را نشان مي دهد. مدير عامل شركت Latch Luke Schweinfelder در نامه اي به Verg نوشت: "بعيد است صاحبان خانه هاي كوچك بتوانند اين قفل ها را در اختيار داشته باشند و ما روي فروش مستقيم به صاحبان ساختمانهاي بزرگ متمركز شده ايم."

Schweinfelder در مورد سيستم عامل هاي هوشمند ديگر مانند گوگل و دستيار الكسا گفت كه لاتچ به دنبال "فرصت هاي جالب و متنوع" بود اما با استناد به نگراني هاي امنيتي ، اپل "كار فوق العاده اي را انجام داد". قفل Latch M نيز ممكن است در نهايت با پشتيباني Home Home اپل ارتقا يابد. با اين حال ، Schweinfelder گفت كه جزئيات بيشتر در مورد اجراي پروژه Home و Latch در آينده اعلام خواهد شد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۴۳:۱۲ توسط:nasim موضوع:

جايگزيني يا بازپس گيري: برزيل مترقي بر سرنوشت پيراهن هاي زرد معروف تقسيم مي شود

اين قابل تشخيص ترين نماد هويت برزيل است: پيراهن زرد قناري نمادي كه در آن غول هاي فوتبالي مانند پله و ريوالدو به ملت كمك كردند تا بتواند در پنج جام جهاني ركورددار شود.

اما پيراهن مشهور جهان نيز به نمادي از حق راديكال رئيس جمهور جير بولسونارو تبديل شده است ، و گروهي از دوستداران ورزش هم اكنون خواستار برچيده شدن آن هستند و با يك كمربند پارتيزني جايگزين مي شوند.

"ژائو كارلوس Assumpção ، نويسنده و فيلمساز پيشرو اين كمپين گفت:" ما با يك دولت وحشتناك كه پرچم ما را سرقت كرده است ، در يك وضعيت وحشتناك قرار داريم. "

 

Assumpção ، نويسنده تاريخچه seleção مخلوط برزيل به نام Deuses da Bola (خدايان توپ) ، خواستار اين است كه كشورش دوباره پيراهن سفيد و آبي را كه تا سال 1950 از آن استفاده كرده بود دوباره آغوش خود بگيرد ، زماني كه يك شكست نهايي ويرانگر جام جهاني به اروگوئه تبديل شد. راه را براي پذيرش canarinho هموار كرد .

Assumpção گفت: "اين از دست دادن يك فاجعه ملي بود - و مردم شروع به اين باور كردند كه پيراهن سفيد بد شانسي را بد آورده است ،" گفت: اكنون زمان مناسب براي برگرداندن آن بود.

چندين سال در سمت چپ پيراهن زرد را پس از تصويب آن توسط معترضين از استيضاح بسيار جنجالي Dilma Rousseff در سال 2016 ، پيراهن زرد پوشانيد.

اما در زير بولسونارو - كه وفادارانش كانارينو را به تظاهرات مي پوشانند و پرچم هاي زرد و سبز برزيل را از بالكن هاي خود آويزان مي كنند تا از خود گذشتگي نشان دهند - اين نااميدي ها به ارتفاعات جديد رسيده اند.

لوكاس جوستينينو ، 36 ساله ، فيلمساز سائوپائولو ، كه همچنين مي خواهد پيراهن زرد روشن را تكه تكه كند ، گفت: "هميشه فكر مي كردم پرچم ما و رنگ هاي ما بسيار زيبا هستند. اما براي من اكنون آنها نمادي از عدم تحمل ، جهل سياسي ، حتي فاشيسم هستند."

Assumpção گفت كه او منزجر شده است براي ديدن Bolsonarista تندروها پوشيدن پيراهن به تظاهرات فاصله ضد دموكراتيك و ضد اجتماعي در طول بيماري همه گير كوروناويروس، كه بيش از 65،000 برزيلي كشته است.

" Bolsonaristas يك سري از مسائل ديوانه و ضد دموكراتيك حمايت كنند. آنها مي خواهند كنگره را تعطيل كنند ، آنها به متخصصان بهداشت و روزنامه نگاران حمله كرده اند. و فكر مي كنم ما به جايي رسيده ايم كه ديگر نمي توان اجازه ادامه اين كار داد. " "براي من اين يك جنبش فاشيستي است و آنها از پرچم برزيل و رنگ هاي برزيل استفاده مي كنند."

همه برزيلي هاي مترقي ، عليرغم عصبانيت در حملات بولسونارو به محيط زيست ، حقوق بشر ، دموكراسي و اخيراً واكنش بين المللي وي به Covid-19 را محكوم نكرده اند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۳۰:۱۱ توسط:nasim موضوع:

كشف مجدد زيبايي طبيعي آمريكا

زماني بود كه مردم وقت خود را در بيرون از منزل گذراندند. به دنبال بيماري همه گير COVID-19 ، مردم بيش از هر زمان ديگري احساس خارش مي كنند تا جايي كه تازه در معرض خطر نيست ، به مكان ديگري بروند.

نزديك سنگي در نزديكي اقيانوس: پارك ملي تئودور روزولت ، داكوتاي شمالي© حسن نيت از www . NPS . GOV پارك ملي تئودور روزولت، داكوتاي شمالي
يك مطالعه در سال 2017 با عنوان The National of America National Report 12،000 آمريكايي را مورد بررسي قرار داد و نشان داد كه يك چهارم از نظرسنجي ها هر هفته كمتر از دو ساعت را در خارج از خانه مي گذرانند و 31٪ حدود 5 تا 5 ساعت را در خارج از هفته مي گذرانند.

 


با اين حال ، نظرسنجي CivicScience كه در ماه مارس انجام شد ، نشان داد كه 43٪ از آمريكايي هاي بالاي سيزده سال گفتند كه قصد داشتند امسال فعاليت بيشتري را در فضاي باز به دليل همه گيري انجام دهند.

اين تابستان ، در مورد كشف مجدد زيبايي هاي طبيعي آمريكا و بازگشت مجدد با طبيعت فكر كنيد. چيزهاي زيادي براي ديدن وجود دارد ، و بيشتر آن درست در حياط خلوت خود شماست. كوه هاي پوشيده از برف ، بيابان هاي خشك ، تپه هاي نوردي ، دشتهاي مسطح ، جنگلهاي وسيع و مكانهاي ديدني خيره كننده وجود دارد - از اين حيث حيات وحشي كه در هر يك از اين اكوسيستم ها ساكن است وجود ندارد.

اكنون زمان كشف مجدد زيبايي هاي طبيعي آمريكا در حال حاضر است. هنگامي كه دنياي شما از هرج و مرج غرق مي شود ، مهم است كه خود را به اصول اوليه برگردانيد: هواي تازه ، احساس زمين در برابر پاهايتان و شما. بگذاريد بقيه سر و صداها از بين بروند و در پس زمينه محو شوند.

اثبات شده است كه گذراندن زمان در طبيعت به استرس ، اضطراب كمك مي كند و نشان داده مي شود كه به تقويت سيستم ايمني بدن كمك مي كند.

برخي از بهترين پارك هاي ملي هر ساله تعداد بازديدكنندگان كم و شگفت آور كم دارند. پارك ملي واشنگتن شمالي واشنگتن 300 يخچال طبيعي و همچنين جنگل هايي را در خود جاي داده است كه محل عقاب ها ، خرس ها و گرگ ها هستند.

پارك ملي خيره كننده تئودور روزولت داكوتاي شمالي اردوگاه هاي خود را تعطيل كرده است ، اما هنوز هم براي پياده روي ، پيك نيك و كمپ هاي پشت سر هم باز است. اين پارك با نام رئيس جمهور كه تلاش هاي محافظه كارانه وي به ايجاد سرويس پارك ملي در سال 1916 منجر شد ، اين پارك داراي فضاهاي ديدني خيره كننده ، غروب خورشيد باورنكردني و انواع حيوانات وحشي است.

نمي دانيد نزديكترين مسير ، پارك يا اردوگاه در نزديكي شما كجاست؟ باور كنيد يا نه ، برنامه اي براي آن وجود دارد. اين برنامه ParkPassport ناميده مي شود. ايجاد شده توسط National Park Trust ، شما مي توانيد از آن براي استفاده از بهترين مكان هاي نزديك خود استفاده كنيد تا مدتي با كيفيت را در بيرون از خانه بگذرانيد. در حالي كه بيشتر به منظور ترسيم پارك هاي ملي ايجاد شده است ، برنامه شامل مكان هايي براي پارك ها و مسيرهاي پياده روي محلي ، و همچنين مكان هاي تاريخي است. تنها كاري كه بايد انجام دهيد ثبت نام با نام ، ايميل و رمز عبور براي شروع كار است.

براي جستجوي بسته هاي اخير پارك ، خواه به دلايل COVID-19 يا ريزش سنگ ها ، به وب سايت National Park Service مراجعه كنيد .

علاوه بر اين ، هر ايالت شگفتي هاي طبيعي جالبي را در آنجا به وجود مي آورد ، فقط بايد بدانيد كه به كجا نگاه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۱۶:۰۵ توسط:nasim موضوع:

نه ، ماسك صورت Coronavirus شما ميزان اكسيژن را محدود نمي كند

بر خلاف كشورهايي مانند ژاپن و چين كه از زمان عادي شدن ماسك‌هاي صورت به چهره عادي برگشته اند ، آمريكايي‌ها مجبورند خود را با يك پوشش معمولي جديد وفق دهند - كه در آن پوشش پوشش با پوشش cloth براي محدود كردن گسترش of توصيه مي‌شود . داشتن دهان و بيني شما ، حتي با يك پارچه قابل تنفس مثل پنبه ، باعث شده‌است برخي از آن‌ها تصور كنند كه ماسك‌هاي صورت ممكن است مانع دريافت اكسيژن شما شوند يا باعث مسموميت تنفسي شما شوند - و يا حتي منجر به مسموميت با كربن دي‌اكسيد شوند .
به احتمال زياد اين اتفاق رخ نخواهد داد . به همين دليل است .

 

هر دو ماسك جراحي شل و ماسك‌هاي پارچه‌اي متخلخل هستند . هوا مي‌تواند از طريق مواد حركت كند ، اما براي يك قطره تنفسي دشوار است و مانع موثر براي ميكروب‌هاي عفوني مي‌شود كه در غير اين صورت در هوا رها مي‌شوند . استفاده از ماسك ممكن است احساس شود كه جريان هوا كاهش مي‌يابد ، و كاهش جريان هوا مي‌تواند منجر به hypoxemia ( تامين اكسيژن شرياني كم ) يا hypoxia ( فقدان اكسيژن كافي در بافت ) شود .
اما ماسك‌ها نمي‌توانند بر اين سطح جذب تاثير بگذارند . در عوض ، آن‌ها يك مانع مكانيكي ايجاد مي‌كنند كه ممكن است به پوشنده لباس بدهد احساس اجبار به نفس كشيدن سخت‌تر و يا اينكه هواي كمتري استنشاق مي‌شود . سطح اكسيژن نيز تحت‌تاثير قرار نمي‌گيرد .
نگراني ديگر مربوط به hypercapnia يا مقدار زيادي دي‌اكسيد كربن در جريان خون است . اين بيماري مي‌تواند باعث خواب‌آلودگي ، سردرد ، و در موارد شديد ، از دست دادن آگاهي شود . تفكر در اينجا اين است كه يك ماسك مي‌تواند مانع از پراكنده شدن هوا شود و منجر به منفجر شدن فرد شود. اما هيچ مدركي وجود ندارد كه بتواند رخ دهد . در حالي كه برخي از دي‌اكسيد كربن را مي‌توان استنشاق كرد ، به مقدار زيادي نيست كه مي‌تواند تهديدي براي مصرف كنندگان ماسك سالم باشد . اين مقدار به راحتي توسط سيستم تنفسي و متابوليك فرد حذف مي‌شود . اگر يك ماسك براي يك دوره طولاني پوشيده شود ، ممكن است ايجاد سردرد ممكن باشد ، اما هيچ چيز ديگري وجود ندارد .
رابرت Glatter ، پزشك اتاق اورژانس در بيمارستان تپه لنوكس در نيويورك ، به Healthline گفت : " هيچ خطري براي افراد بزرگ‌سال سالم وجود ندارد كه از پوشش چهره ، از جمله ماسك‌هاي صورت پزشكي و پوشاك ، و همچنين N۹۵s استفاده كنند .
استثناها هم وجود دارند . اگر فردي به خاطر بيماري و يا ديگر مشكلات تنفسي دچار مشكل ريه شود ، قبل از استفاده از پوشش چهره بايد با پزشك خود مشورت كند . ماسك‌هاي مرطوب كننده براي هر كسي زير ۲ سال توصيه نمي‌شود .
علاوه بر اين، استفاده از ماسك‌هاي N۹۵ در يك محيط مراقبت بهداشتي با hypoventilation ، يا كاهش تعداد تنفس و عمق تنفس مرتبط بوده‌است . به گفته مراكز كنترل و پيش‌گيري از بيماري‌ها ، اين ماسك‌ها كه قصد دارند ۹۵ درصد ذرات را فيلتر كنند ، مقاومت به نفس بيشتري را ارائه مي‌دهند . CDC ( مركز كنترل بيماري‌ها ) به افراد در زمينه پزشكي توصيه مي‌كند كه از پوشيدن اين ماسك‌ها استفاده كنند .
اما در بزرگسالان سالم كه براي مدت‌زمان محدودي لباس مي‌پوشند و يا ماسك جراحي مي‌پوشند بسيار بعيد است كه اتفاق بيفتند .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ تير ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۱:۴۹ توسط:nasim موضوع:

آنوسمي چيست؟

مردم در ايالت هاي ايالات متحده به سختي توسط همه گير كورو ويروس ضربه خورده اند اند در جستجوي اطلاعاتي درباره يكي از علائم غير معمول آن هستند - آنوسمي ، از بين رفتن احساس بويايي. طبق گوگل ترندز ، جستجوهاي مربوط به اين علائم طي هفته گذشته به طور قابل توجهي در ايالات متحده از جمله تگزاس و آريزونا ، كه در بين مكان هايي با بالاترين ميزان موارد جديد در ايالات متحده قرار دارند ، افزايش مي يابد.



گرگ ابوت ، فرماندار تگزاس ، روز پنجشنبه اعلام كرد كه به دليل افزايش اخير موارد مثبت COVID-19 و بستري شدن در بيمارستان در ايالت ، بازگشايي اين ايالت متوقف شده است. ابوت به وابسته CBS KFDA-TV در آماريلو گفت كه ايالت "به دنبال محدوديت هاي بيشتر است."
داگ دوسي ، فرماندار آريزونا ، اواسط ماه مه سفارش خود را براي ماندن در خانه در ايالت پايان داد و اكنون موارد كورو ويروسي محلي در آنجا زياد شده است. جستجوهاي مربوط به آنوسمي همچنين در كاروليناي جنوبي زياد است ، ايالت ديگري كه زودهنگام بازگشايي شد و اكنون شاهد افزايش تست هاي مثبت هستيم.

برخي با آن متولد مي شوند
Coronavirus تنها علت آنوسمي نيست - برخي از افراد با ناتواني كامل در تشخيص بوها به دنيا مي آيند. در ماه آوريل ، ژاكوب لا مندولا ، فيلمساز بروكلين ، با CNET صحبت كرد كه چگونه او حتي تا كلاس پنجم حتي متوجه نشده است كه چطور آن را داشته است ، و اينكه چگونه اولين بوي هر چيزي (شكلات تازه از مغازه نيويورك) او را تا حدي اشك مي كند. و گرچه ممكن است اين يك علامت كمتر تهاجمي نسبت به برخي ديگر باشد ، مطالعه اي از دانشگاه انگلستان شرقي انگليس كه در اواخر سال گذشته منتشر شد ، نشان داد كه از بين رفتن بو بو مي تواند تقريباً در هر جنبه اي از زندگي ، از نظر عملي تا عاطفي اختلال ايجاد كند.

آسيب سلول بيني
طبق گزارش انجمن راينولوژي انگليس ، COVID-19 اولين تاج ويروس شناخته شده براي از بين رفتن بوي نيست. يك مطالعه ماه مارس توسط دانشمندان دانشگاه هاروارد نشان داد كه COVID-19 ممكن است به مجموعه خاصي از سلول هاي بيني آسيب برساند. در زمان مطالعه ، مشخص نبود كه COVID-19 مي تواند باعث از بين رفتن بوي دائم شود يا خير.
ضرر مي تواند طولاني شود
هيچ دو مورد COVID-19 يكسان نيستند ، اما در جمع افرادي كه بهبود يافته اند ، اغلب به آنوزمي گفته مي شد. اوليويا ، دانشجويي كه در ماه مارس ويروس مثبت آزمايش كرده است ، خاطرنشان مي كند كه از بين رفتن بوي يكي از علائم طولاني مدت او به همراه احتقان بود.

در ليست علائم CDC
از بين رفتن طعم و بوي جديد يكي از 11 علامتي است كه مراكز كنترل بيماريهاي ايالات متحده به عنوان علامتي كه مي تواند به بيماري COVID-19 مبتلا باشد ، ليست مي كند. به گزارش CDC ، علائم ممكن است دو تا 14 روز پس از قرار گرفتن در معرض ويروس ظاهر شود.

بهداشت خوب و دوري اجتماعي دو راه اصلي براي جلوگيري از بيمار شدن خود باقي مانده است .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۶:۱۰ توسط:nasim موضوع: