باخبر باش باخبر باش .

باخبر باش

ويكتوريا بكهام خواستار تنوع بيشتر در صنعت مد است

ويكتوريا بكهام قول داده است كه به عنوان بخشي از حمايت هاي خود از جنبش Black Lives Matter ، به عنوان يك طراح مد ، براي رفع تنوع در كار خود به عنوان يك طراح مد ، بهتر عمل كند.

ستاره سابق Spice Girls در پي اعتراضات گسترده در سراسر جهان كه خواستار عدالت اجتماعي و نژادي است ، ناشي از مرگ مرد جورج فلويد ، مرد آفريقايي-آمريكايي ، به دست يك افسر پليس سفيد در مينه سوتا ، به مشهور بسياري از افراد مشهور پيوسته است. ماه گذشته.



ويكتوريا در يك يادداشت طولاني در روز جمعه در اينستاگرام خود منتشر كرد ، فاش كرد كه وي "يك قدم به عقب اين هفته برداشته است" براي تأمل در مورد اينكه چگونه مي تواند به بهترين وجه در ايجاد تغيير كمك كند ، پس از اعتراف اينكه او مانده بود "واقعاً از چقدر نژادپرستي عميقاً بيمار شده است. جامعه ي ما".

وي اظهار داشت: "واضح است كه صحبت از هر مسئوليت ما است و من مي خواهم از بسترهاي خود براي آموزش ، گفتگو و تغيير استفاده كنم."

"صنعت مد نقش بزرگي را بازي مي كند و براي من ، اين كار با نمايندگي ، چه در تجارت من و چه كساني كه با آنها خارجي كار مي كنيم ، آغاز مي شود."

وي در ادامه به تشريح مراحل خود براي اطمينان از تنوع در شركت ويكتوريا بكهام پرداخت و با شناسايي "كارگروه داخلي" براي نظارت بر "همه چيز از تيم ها و استعدادهاي ما تا بازيگران ، تهيه كنندگان و شركاي ما" و افزودن جلسات آموزشي به بهبود ارتباط و پشتيباني بين كارمندان و بحث در مورد چگونگي شناسايي "تعصب ناخودآگاه در خودمان و تجارت گسترده تر".

ويكتوريا گفت: "در حالي كه همه چيز تغيير نخواهد كرد و يا در يك روز حل نمي شود ، ما به وضوح نمي توانيم صبر كنيم تا روز ديگري شروع شود و من كاملاً متعهد هستم كه بهتر و بهتر انجام دهم ، چه از نظر شخصي و چه از نظر حرفه اي."

وي در پايان گفت: "اميدوارم همه شما احساسات من را به اشتراك بگذاريد و همين كار را با دوستان ، خانواده ، مارك ها و مشاغل خود انجام دهيد تا همه ما نقش خود را در اين مسئله مهم بازي كنيم. x vb #blacklivesmatter".
ويكتوريا پيشتر اقدامات دراك شووين ، مأمور پليس از زمان اخراج مسئوليت قتل فلويد را محكوم كرده بود ، و خانواده وي ، از جمله شوهر آيكون فوتبال وي ، ديويد ، روز پنج شنبه - روز نخستين يادبود وي - دوره اي از سكوت را در افتخار اقامت مينسوتا مشاهده كردند. .

ژست محترمانه هشت دقيقه و 46 ثانيه به طول انجاميد - مقدار زماني كه شووين روي گردن فلويد زانو زد ، و منجر به مرگ وي شد. اين افسر سابق هم اكنون با سه نفر از همكارانش كه پس از عدم مداخله نيز فسخ شده اند با اتهامات قتل روبرو است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۴۷:۵۲ توسط:nasim موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :