باخبر باش باخبر باش .

باخبر باش

چرا بايد مهاجرت كرد؟

به دليل خواندن كتابي به همين نام از جامبا لاهيري ، با زواياي خاصي از مهاجرت روبرو شدم و در پاراگراف بعدي كتابي را توضيح مي دهم كه بخشي از موضوع داستان را آشكار مي كند ، بنابراين اگر مي خواهيد كتاب را بخوانيد ، اين پاراگراف را نخوانيد.

كتابي در مورد يك زوج جوان بنگالي كه براي تحصيل به ايالات متحده مهاجرت كرده اند. اين كتاب به مشكلات و مشكلاتي كه زوجين از زمان ورودشان به ايالات متحده متحمل شده اند مي پردازد ، بنابراين شما با شخصيت هاي داستان همسو مي شويد و احساسات مشابهي را تجربه مي كنيد. اختلافات فرهنگي ، تفاوت در لباس ، اختلاف در اعتقادات ، تفاوت در اعتقادات و سنت هاي ديني ، فاصله از خانواده ، تولد فرزندان دور از خانواده و غيره اين مقاله ابتدا به مشكلات زوج بنگالي و سپس مشكلاتي كه كودكان از كودكي تا نوجواني به دليل دوگانگي فرهنگ خانواده با مدرسه و جامعه اي كه در آن رشد كرده اند ، مواجه است ، مي پردازد.

 



به عنوان فردي كه قبلاً بارها به مهاجرت فكر كرده بود ، پس از خواندن كتاب ، تصميم گرفتم دوباره در اين زمينه تحقيق و مطالعه كنم. در نتيجه ، با جستجوي مهاجرت + پيوست ، به متنهاي محل رشد مهارتهاي خود اشاره كردم و سپس به وب سايت محمد رضا شعبانعلي ، جايي كه چند قسمت از پادكست راديوي خانگي را مرور كردم (موضوع اين پادكست در مورد مهاجرت و تجربه افراد در هنگام مهاجرت و پس از آن است. من هزينه آن را پرداخت كردم. من خلاصه اي از آنچه در اينجا خوانده و شنيده ام را در چندين قسمت مي نويسم.




البته مهاجرت فقط مهاجرت از يك مكان به مكان ديگر نيست و لزوماً در خارج از ايران نيست ، بلكه ترك كار ، شهر ، زندگي و ... نيز مي تواند مهاجرت محسوب شود. (قبلاً چندين بار روي اين حساب ارسال كردم). به نظر من ، مهاجرت مزايا و معايب خود را دارد و از مزاياي آن مي تواند خارج شدن از منطقه امن و ايجاد تغييرات و تجربيات جديد باشد. از نقاط ضعف آن مي توان به آوارگي ، اختلافات فرهنگي و مشكلات ناشي از مهاجرت اشاره كرد ...

"ترك و مهاجرت يكي از دشوارترين و پرهزينه ترين تصميمات زندگي ماست كه بارها و بارها با آن روبرو مي شويم. گاهي اوقات ، ترك يك محيط يا موقعيت مي تواند آغازي براي از دست دادن همه چيز باشد ، و گاهي اوقات مي تواند آغاز" اين يك زندگي جديد "است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۵:۵۰ توسط:nasim موضوع:

بررسي نكاتي درباره سرورر هاي نسل 9 اچ پي

9 سرور نصب HP Server

ادغام سرورهاي HP Generation 9 ProLiant با HP Technology Services به شركت شما اين امكان را مي دهد تا با اطمينان در فناوري هاي جديد IT سرمايه گذاري كند. اين تركيب جايگزين زيرساخت هاي جديد زيرساخت هاي سنتي شركت شما خواهد شد.

HP تنوع زيادي در فضاي سرور خود دارد كه به همه مشتريان و كل شركت اجازه مي دهد تا با توجه به نياز و بودجه خود ، انتخاب درستي انجام دهند.

سرور ProLiant DL 360 GEN 9


 



اطمينان بيشتر به مجازي سازي ، افزايش قابليت استفاده و بهبود عملكرد در محاسبات مقياس پذيري:

سرورهاي HPE DL 360 G9 براي مشترياني كه هم به بازده بالا و هم به صرفه انرژي نياز دارند مناسب است. اين سرور يك سرور واحد است كه پياده سازي ، مجازي سازي ، پايگاه داده و محاسبات با كارايي بالا آسان است. همچنين داراي چندين ويژگي مانند پشتيباني از حافظه سري 4DDR است كه باعث افزايش كارايي تا 14٪ حافظه مي شود. نقش هاي تأثيرگذار ديگر شامل پشتيباني از پردازنده هاي سري E5-2600 V3 / V4 با پشتيباني از 22 گروه است.

اين نسل از سرورهاي HP DL360 G9 براي مشاغل با كاربران كمتر و مشاغل متوسط ​​و در حال رشد مناسب است. اين سرور انرژي كمتري را براي مديريت انعطاف پذير با سريعترين سرعت در ارائه خدمات فناوري اطلاعات و افزايش فضاي ذخيره سازي داخلي مصرف مي كند.



سرور ProLiant DL 380 GEN 9 را دوباره نصب كنيد

مديريت آسان همراه با امنيت در بهترين محيط مقياس پذيري:

9th Generation HPL DL 380 Server به عنوان يكي از همه كاره ترين سرورهاي نصب رك در جهان شناخته شده است. و انتخاب دارايي هاي مالي مناسب دستگاه هاي شركت.

همانطور كه در پاراگرافهاي فوق ذكر شد ، اين سرور با طراحي مقياس پذير ، مديريت انعطاف پذيري عالي ، داشتن تعداد زيادي هسته پردازنده و قابليت افزودن هارد ديسك با امنيت و عملكرد بالا از ويژگيهاي مهم سرور است. اين سرور به عنوان پرفروش ترين سرور در جهان شناخته مي شود. اين سري از محصولات HP اين امكان را براي كاربران خود فراهم كرده است كه در صورت نياز با كمترين هزينه بهترين بروزرساني را در سرور خود دريافت كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۱۲:۱۰ توسط:nasim موضوع:

بهترين روش هاي پاكسازي كبد

به اين نوشيدني عطر و طعم فوق العاده اي ببخشيد.

هويج تازه براي پاكسازي كبد ضروري است. هويج كارتن بتا در كبد به ويتامين A تبديل مي شود و به كاهش سموم در بدن كمك مي كند.

محتواي بالاي فيبر در سبزيجات به دفع سموم از بدن كمك مي كند ، بنابراين يك سيستم هضم سالم ايجاد مي كند.

غذاهاي غني از پتاسيم بخوريد

آيا به شما توصيه شده است كه روزانه 700.4 ميلي گرم پتاسيم مصرف كنيد؟ احتمالا نه. علاوه بر پاكسازي كبد ، غذاهاي غني از پتاسيم به كاهش فشار خون سيستوليك و كلسترول و حفظ سلامت قلب نيز كمك مي كنند. اگر از مصرف مكمل پتاسيم مطمئن نيستيد ، بهتر است اين مواد غذايي را به رژيم غذايي خود اضافه كنيد:

- سيب زميني شيرين

جالب است بدانيد كه موز سرشار از پتاسيم نيست بلكه بيشتر سيب زميني شيرين است. يك وعده سيب زميني شيرين حاوي 700 ميلي گرم پتاسيم است ، به استثناي فيبر زياد و بتاكاروتن. سيب زميني شيرين فقط 131 كالري دارد ، با اين وجود سرشار از ويتامين هاي B6 ، C و D ، منيزيم و آهن است. در حالي كه به طور طبيعي شيرين است ، قندهاي موجود در آن به آرامي از طريق كبد وارد خون مي شوند بدون اينكه سطح قند خون را بالا ببرند.

پاكسازي كبد



سس گوجه

پتاسيم و ساير مواد مغذي به مقدار زياد در گوجه فرنگي يافت مي شود. به عنوان مثال ، يك فنجان پوره گوجه فرنگي حاوي 1065 ميلي گرم پتاسيم است ، اما يك فنجان گوجه فرنگي تازه فقط 400 ميلي گرم پتاسيم دارد. هنگام انتخاب سس گوجه فرنگي ، چاشني يا پوره گوجه فرنگي ، مطمئن شويد كه آن را با گوجه فرنگي ارگانيك تهيه مي كنيد.

برگ چغندر و اسفناج

سرشار از آنتي اكسيدان است. يك فنجان برگ چغندر حاوي بيش از 1300 ميلي گرم پتاسيم است. برگ هاي تازه چغندر را به دستورهاي آشپزي و رژيم غذايي خود اضافه كنيد. همچنين عملكرد كيسه صفرا را به طور طبيعي بهبود مي بخشد. اسفناج تازه منبع عالي پتاسيم است و يك وعده مي تواند تا 840 ميلي گرم حاوي باشد.

لوبيا

همه لوبياها سرشار از پتاسيم ، فيبر و پروتئين هستند. مي توانيد از چشيدن آن با كرفس و هويج لذت ببريد!

- موز

سرانجام ، موز ، اين ميوه شيرين و شور ، حاوي 470 ميلي گرم پتاسيم است كه به هضم و دفع سموم و فلزات سنگين از بدن كمك مي كند و نقش اصلي در پاكسازي كبد دارد.

توجه داشته باشيد كه اگر مقادير زيادي پتاسيم در بدن داريد ، بايد در مصرف غذاهاي غني از پتاسيم مراقب باشيد.

4- با قهوه فيلتر كنيد

انما همراه با قهوه به يبوست كمك مي كند ، خستگي را كاهش مي دهد و سموم را دفع مي كند. در طي تصفيه ، قهوه ارگانيك در روده شما حفظ مي شود ، به اين معني كه مايعات مي تواند از طريق ديواره روده وارد كبد شود. اين ماده مقوي ميزان زردي (صفرا) را افزايش مي دهد و به پاكسازي كيسه صفرا و كبد از تمام سموم شيميايي كمك مي كند.


مناسب ترين روش براي پاكسازي كبد


5- آب گل خار ، قاصدك و زردچوبه

آب گل خار

اين گياه به عنوان يك سم زدايي غيرمعمول و مناسب براي پاكسازي كبد شناخته شده است. آب خار مريم براي از بين بردن فلزات سنگين ، داروهاي سمي ، آلاينده هاي محيطي و الكل بسيار مفيد است. به علاوه ، به كاهش عوارض شيمي درماني و پرتودرماني كمك مي كند. اجزاي تشكيل دهنده اين گياه باعث تقويت ديواره سلولي در كبد و حتي ترميم آن مي شود.

زردچوبه

زردچوبه درد مفاصل را كاهش مي دهد. هضم آسان ، ضد افسردگي موثر و به حفظ تعادل قند خون كمك مي كند. بافت كبد و متابوليسم سالم را تقويت مي كند. محققان در حال انجام مطالعات جديد براي يافتن ساير خواص در درمان بيماري هاي ديگر از جمله بيماري آلزايمر ، سرطان ، افسردگي ، سلامت پستان ، سلامت پروستات و درد مزمن هستند.

ريشه قاصدك

اين گل و ريشه هاي آن سرشار از مواد مغذي ، ويتامين ها و مواد معدني است. ريشه قاصدك داراي اثر ادرار آور طبيعي است كه به كبد اجازه مي دهد تا سريعتر از سموم خلاص شود. همچنين باعث تقويت سيستم ايمني بدن ، كاهش قند خون و اختلالات گوارشي مي شود.

6- قرص هاي كبد گوشت گاو (قرص هاي كبد گوشت گاو) مصرف كنيد

اين مي تواند جگر يك علف سالم تغذيه شده با گاو غني از ويتامين هاي A و B ، فولات ، آهن ، مس ، روي و كروم باشد. جگر يكي از مقوي ترين غذاهايي است كه مي توانيد بخوريد. اگر نمي توانيد غذا بخوريد يا دوست نداريد ، بهتر است از قرص هاي كبد گوشت گاو استفاده كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۸:۳۲ توسط:nasim موضوع: