باخبر باش باخبر باش .

باخبر باش

سند باكس چيست؟ چطوري از سندباكس گوگل خارج شويم؟

جعبه سند چيست؟
با پيشرفت فناوري ، هر دقيقه حدود 400 سايت جديد ايجاد مي شود ، اما از آنجا كه سايت هاي رده بالا گوگل هميشه جزء اولين سايت هاي نمايش موتور جستجو هستند و سايت هاي جديد هر دقيقه وارد اينترنت مي شوند ، گوگل رتبه بندي رقابت منصفانه را در الگوريتم حالت محافظت ايجاد مي كند. از Google ، كه ما در مورد اين قابليت sandbox در اين موضوع مطلع خواهيم شد. [عدالت]





الگوريتم Google Sandbox
با پيشرفت فناوري و افزايش روزافزون دستگاه اين روزها ، هر دقيقه چيزي شبيه به 400 وب سايت جديد ايجاد مي شود ، اما با توجه به اينكه سايت هايي با رتبه بندي موتورهاي جستجوگر بالا از گوگل هميشه در بين اولين سايت هاي موتور جستجو و سايت هاي جديد هر دقيقه پس از ظهور و سقوط اينترنت قرار دارند. قطعاً اين سؤال پيش خواهد آمد كه افزايش اين رتبه ها در جستجوي گوگل (رتبه بندي گوگل) براي اين سايتها چيست؟

خوب ، اول از همه ، قبل از معرفي الگوريتم هاي گوگل ، سايت هاي جديد يا حتي سايت هاي اسپم سعي كردم از مفاهيم سئو براي افزايش ترافيك و رتبه بندي آنها استفاده كنم ، كه مي توان گفت يك راه حل منطقي براي آنجا و همچنين وب مسترها و دنياي سئو است.

اما در اين ميان ، قطعاً وبمسترهايي ايجاد مي كنند كه سايتهاي اسپم را ايجاد مي كنند كه حاوي كلمات كليدي خالي براي افزايش رتبه آنها است و اين موضوع محققان اينترنت ، گوگل را از سال 2004 اشتباه گرفته است تا مشكل طبقه بندي بين اين اندازه سايت را با استفاده از الگوريتم sandboxing يا sandboxing گوگل حل كنند. از گوگل اين ماسهبازي كه به قاضي رتبه بندي گوگل كمك مي كند ، اين روزها در جامعه سئو موضوعي داغ است و حتي بسياري از كاربران قضاوت مي كنند كه آيا اين صندوق وجود دارد يا نه. آنها اطمينان كامل ندارند.

الگوريتم هاي Google
الگوريتم هاي Google


هدف از الگوريتم ماسهبازي
براي به دست آوردن يك رتبه منصفانه از Google ، سايت هاي جديد را از سايت هاي موجود جدا كنيد
فرصتي براي تغيير و بهبود ساختار و محتواي سايتهاي جديد ، هنگام بررسي توسط Sandbox وجود دارد
سايت هاي جديدي را براي ورود به ظهور و سقوط اينترنت با ايجاد استراتژي ها و سياست هايي براي رقابت با رقباي خود آماده كنيد
جلوگيري از محتوا و محتواي اسپم در تلاش براي فريب موتور جستجوي Google.
دسترسي سريعتر براي كاربران به سايت هايي با محتواي با كيفيت بالا
ايجاد يك فضاي رقابتي منصفانه
وظايف الگوريتم Google Sandbox
سايت هاي جديد را در Google Sandbox حفظ و يا فيلتر كنيد تا بتوانيد از صحت و كيفيت سايت خود اطمينان حاصل كنيد
توسعه اسپم پس از نگهداري و شناسايي در حالت Google Sandbox را مسدود كنيد
اجازه دهيد محتواي جديد در حالي كه در حالت Google Sandbox ذخيره شده است ، به روز و به روز شود ، از اين طريق سايت را به اهداف رقابتي خود نزديك تر مي كند
پيوند به سايتهاي با كيفيت بالا و صفحات نتايج SERPS
نحوه عملكرد Google Sandbox
همانطور كه قبلاً نيز گفتم ، ممكن است از شما سؤال شود كه چرا استارتاپ ها مدتي در صفحات نتايج جستجوي Google ظاهر نشده اند ، و ممكن است در همان موتورهاي جستجو ، همان مكان راه اندازي را مشاهده كنيد.

اما گوگل از الگوريتم ها يا به اصطلاح نظريه sandbox براي رتبه بندي منصفانه و دسترسي سريع كاربران به صفحات با كيفيت بالا استفاده مي كند. خوب ، مثل همه الگوريتم ها ، ممكن است دليل جعبه ماسهبازي يا ماسهبازي را بپرسيد؟

بهتر است در دوران كودكي سفري را انجام دهيد ، زيرا ماسهبازي محيطي براي كودك خردسال است كه مي تواند با محيط دريا آماده شود و با شن بازي كند ، خوب ، اين ماسه سنگ يا Google Sandbox يك محيط آزمايش سايت است كه استارتاپ هايي را ايجاد مي كند تا از كيفيت گوگل و وب سايت هاي ناخواسته كه شما قصد داريد در اين دوره از Google دور بزنيد.

نكته جالب اينجاست كه شما ممكن است متوجه اين كار باكس عجيب شويد ، اما با چك كردن ابزار جستجو در وب سايت خود مي توانيد عملكرد برچسب هاي كليدي را براي سايت خود مشاهده كنيد. پس از مدتي خواهيد ديد كه سيگنال ها در حال افزايش هستند ، اين نشان مي دهد كه سايت شما با موفقيت از Sandbox خارج شده و وارد دنياي رقابتي اينترنت شده است.
[عدالت]
سايتهاي تازه ايجاد شده نمي توانند با فريب دادن Google به سرعت به صفحه اول نتايج برسند ، زيرا اين الگوريتم تنبيهي نيست و به عنوان يك فيلتر كار مي كند. موضوع در مورد اين است كه در همه سايت ها كار نمي كند. [عدالت]

در مورد برخي وب سايت ها ، پس از شروع كار ، به اصطلاح نگه داشتن آنها در حالت محافظت و تنظيم نكردن آنها براي مشاهده عملكرد آنها ، و در صورت كيفيت و كيفيت بالا ، آنها را از حالت محافظت خارج مي كنند.

الگوريتم Google Sandbox هر سايت را از Sandbox منتشر نمي كند. درعوض ، اين موارد را به عنوان اقداماتي فكر كنيد كه بايد بطور منظم براي رقابت با سايتهاي خوبي كه مي توانند در آينده با شما رقابت كنند ، انجام دهيد.

به Google Sandbox به فيلترهايي براي سايتهاي جديد گفته مي شود ، دقيقاً مانند آزمايش سايتهايي كه قبل از طبقه بندي در واقع در پايين صفحات جستجو قرار مي گيرند ، تا بتوانند حسن نيت صاحبانشان را ببينند.

وقتي وب سايت شما در حالت Google Sandbox است ، Google بررسي هاي لازم را براي اطمينان از صحت و كيفيت وب سايت شما انجام مي دهد.

Google از الگوريتم ماسهبازي پرده برداشت تا از پيشرفت سايتهاي ناخواسته در نتايج Google جلوگيري كند.
قرار دادن سايت ها در حالت ماسهبازي مانع از ظاهر شدن سريع سايت هاي تازه ايجاد شده در صفحه اول نتايج با فريب Google مي شود.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۴۵:۵۰ توسط:nasim موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :