باخبر باش باخبر باش .

باخبر باش

5 بهترين برنامه هاي يادگيري زبان براي تسلط به يك زبان جديد

يادگيري زبان جديد كار آساني نيست. با اينكه يك مربي زبان، جايگزين ناپذير است، برنامه‌هاي يادگيري زبان به انقلابي در بسياري از چيزها روي‌آورده اند و يادگيري زبان را بسيار آسان‌تر كرده‌است. در مقايسه با وب سايت‌هاي يادگيري زبان، برنامه‌ها تجربه تعاملي تري براي يادگيري يك زبان جديد ارائه مي‌كنند.


برنامه‌هاي يادگيري زبان زير برنامه‌هاي توصيه‌شده براي يادگيري زبان شما هستند:

۱. DuolinDuolingo يك app بسيار موفق است كه يادگيري زبان و يادگيري زبان را ادغام مي‌كند. با توجه به ramblings توسعه‌يافته، اين برنامه اكنون با ۳۰۰ ميليون كاربر حساب مي‌كند.

Duolingo يك مفهوم منحصر به فرد ارائه مي‌دهد، يك برنامه كاربردي آسان استفاده مي‌كند و يك app خوب براي همراه كردن سفر به زبان شما است. اين دوره‌ها توسط گويشوران بومي ايجاد مي‌شوند، بنابراين اين داده‌ها يا مبتني بر الگوريتم نيستند.

اين برنامه رايگان است و گزينه‌هاي ارتقا را با Duolingo Plus براي ۹.۹۹ دلار دارد كه درس‌هاي رايگان را اضافه مي‌كنند. برنامه كاربردي تلفن همراه ۲۵ زبان ارائه مي‌دهد و براي فراگيري زبان انگليسي و فراگيري زبان انگليسي مشهور است.

۲. HelloTalk

HelloTalk قصد دارد تمرين گفتاري را تسهيل كرده و تنش‌هاي يك مكالمه و زندگي واقعي را از بين ببرد. اين برنامه به كاربران اجازه مي‌دهد تا به گويشوران بومي متصل شوند و a مانند گپ دارند كه از رابط آن تقليد مي‌كند.

يك perk براي اين برنامه وجود دارد. همان گويشوران بومي هم كه در دسترس هستند هم مي‌خواهند زبان هدف خود را مبادله كرده و زبان هدف خود را ياد بگيرند، پس نامزدي نام اين بازي است.

علاوه بر اين، اين برنامه يك تابع ترجمه يكپارچه دارد كه مشكلات ارسال يك پيغام با يك كلمه گم‌شده را دور مي‌زند و به جاي آن خلا را پر مي‌كند.

3. Mindsnacks
به ياد داشته باشيد كه Duolingo بازي گيميفيكي در يادگيري زبان دارد؟ خوب ، Mindsnacks مفهوم را به سطح ديگري مي برد. ليست گسترده اي از زبان هاي موجود در برنامه وجود دارد كه شامل هشت تا نه بازي است كه براي يادگيري دستور زبان ، گوش دادن به واژگان طراحي شده است.

4. بوسوو
Bussu يك برنامه يادگيري زبان اجتماعي است. اين برنامه در وب ، Android و iOS موجود است. هم اكنون از 12 زبان پشتيباني مي كند و رايگان است.

اين قابليت به كاربران امكان مي دهد كلمات ، ديالوگ هاي ساده و سؤالات مربوط به مكالمات را ياد بگيرند. علاوه بر اين ، ديالوگ ها توسط گويندگان بومي ضبط مي شوند ، كه شما را به تجربه يادگيري زبان نزديك مي كند.

هنگام به روزرساني ، ويژگي هاي مهم از جمله مواد دوره را باز مي كنيد. اشتراك 17 دلار در ماه است.
5- بابل
Babbel يك سرويس مبتني بر اشتراكي است كه در سال 2008 تأسيس شده است. طبق گفته LinguaLift ، اين يك هزينه ي پرداخت يارانه ي Duolingo است. نسخه رايگان داراي 40 كلاس است و نيازي به سرمايه گذاري شما نيست.

هر يك از كلاس ها با آموزش متوالي واژگان با كمك تصاوير شروع مي شود. اين دوره ها متناسب با سطح دانش آموزان تنظيم شده و متناسب با سطح دانش آموزان تنظيم شده است.

اگر شروع به يادگيري يك زبان كرده ايد و متوقف شده ايد ، Babbel به شما كمك مي كند تا جايي كه شروع كرده ايد انتخاب كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۱۵:۵۳ توسط:nasim موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :