باخبر باش باخبر باش .

باخبر باش

روش هاي مهم براي پولدار شدن

پول درآوردن معمولاً سخت‌تر از هميشه به نظر مي‌رسد. بسياري از مردم به فروشگاه‌هاي گرو و آگهي‌هاي تبليغاتي تكيه مي‌كنند تا كمي پول اضافي دريافت كنند.

خبر خوب اين است كه شما مجبور نيستيد كامپيوتر يا جايزه بزرگ مادربزرگ تان را براي رسيدن به اهداف تان مفصل شانه كنيد. چرا كامپيوتر خود را براي كار آماده نمي‌كنيد?

در اينجا همه چيز به فروش مي‌رسد تا بتوانيد از آسايش خانه خود پول درست كنيد:

اگر از آن استفاده نكنيد, چرا نبايد كمي پول در آن داشته باشيد? فروش لوازم منزل قديمي و پوشاك شما " به هر حال راهي خوب براي تميز كردن مناطق ذخيره خود و مقداري پول نقد در همان زمان است!

در صورتي كه دستي به هنر و صنايع دستي داشته باشيد مي‌توانيد اين اشيا را از طريق سايت‌هايي مانند etsy, سايت دستي, دست‌ساز در آمازون و سايت آمازون, به فروش برسانيد. ممكن است شما را ثروتمند نكند, اما مي‌تواند درآمد خوبي داشته باشد.

مردم درباره چيزي اظهار نظر مي‌كنند. چرا براي شما پول دريافت نمي‌كنيد? وب سايت‌ها و شركت‌هايي هستند كه حاضرند بابت محصولات و خدمات خود پول بيشتري بپردازند! به عنوان مثال, شما مي‌توانيد مروري بر مكان‌هايي كه به آن مي‌رويد را بررسي كنيد!

اگر شما يك وسيله نقليه را در يك آگهي براي يك شركت ديديد, نتيجه منطقي اين است كه شخصي كه آن را مي‌راند براي شركت كار مي‌كند. اما اين لزوماً حالت نيست.

شركت‌ها يك ماه يا بيشتر براي شما پول پرداخت مي‌كنند تا اتومبيل تان را به يك بيلبورد همراه براي محصول يا سرويس خود تبديل كنند, كه مشابه پوشش اجاره و احتمالاً يك يا دو خواربار براي بيشتر مكان‌ها است! كارآفريني يكي از اين شركت‌ها است.

اتاق اضافي براي اجاره اتاق در خانه تان ممكن است ايده خوبي نباشد. اما اگر بتوانيد يك مستاجر مطمئن و قابل‌اطمينان پيدا كنيد, اجاره اتاق راه خوبي براي كسب پول بيشتر در حين كمك به شخص ديگري است.

بسته به بازار اجاره در منطقه, شما مي‌توانيد يك اتاق را براي هر جايي اجاره كنيد تا يك ماه يا بيشتر. مي‌توانيد در عرض چند روز اتاق خود را اجاره كنيد.

گاهي اوقات شما بايد براي پول خرج كنيد. خريد آيتم‌هايي از ebay, etsy و يا حتي سايت فيس بوك, آن‌ها را جمع‌آوري كرده, و آن‌ها را براي فروش برگردانده و آن‌ها را به فروش مي‌رساند. يك قاعده خوب در اينجا اين است كه هرگز بيش از ۸۵ % از قيمت ليست آيتم را صرف نكنيد و هرگز كم‌تر از ۱۰۰ % % بيش از خريد آن را قبول نكنيد.

كتاب‌هاي قديمي اگر تعداد زيادي از كتاب‌هاي قديمي را داريد, ممكن است آن‌ها را بخوانيد! از كتابفروشي هاي استفاده‌شده اغلب به شما اين اعتبار را مي‌دهند كه در % % از چيزهايي كه كتاب‌ها مي‌توانند براي فروش به فروش برسانند, و يا از ارزش آن‌ها به صورت نقد استفاده كنيد. اين راه عالي ديگري براي تميز كردن خانه و تميز كردن همزمان است!

كتابفروشي محلي نزديك خود را امتحان كنيد و يا كتاب‌هايي را در سايت آمازون يا آمازون بفروشيد.

طلا و جواهر طلايي با طلا در ثبت قيمت‌هاي بالا در هر اونس تروي, زمان زيادي براي علف‌هاي هرز از طريق جعبه يا جعبه جواهرات شما است و از شر برخي از آن جواهرات زشت كه به ارث برده‌ايد و يا با دوستان و بستگان خود منحرف شده‌ايد.

ارزش طلا در نوسان است, اما مي‌توانيد انتظار داشته باشيد كه حدود يك اونس يا بيشتر قيمت داشته باشيد, به اين معني كه مي‌توانيد در گنجينه‌اي از پول نقد باقي بمانيد!

بطري‌هاي قابل بازيافت قابل بازيافت, قوطي‌ها, كيسه‌ها, روزنامه‌ها … فهرست چيزهايي هستند كه مي‌توانند بازيافت شوند. وب سايت مركز بازيافت محلي خود را بررسي كنيد و يك سطل جمع‌آوري كنيد. بازيافت براي محيط‌زيست خوب نيست, اما براي كيف پول تان فوق‌العاده است!
 ايده ها
ايده هاي شما در واقع ممكن است ارزش پول داشته باشد. نويسندگان ، روزنامه نگاران و افراد با هر شغل حرفه اي هميشه به دنبال ايده هاي جديد و نوآورانه هستند. بسياري از آنها مايل به پرداخت پول خوب براي افكار و ايده هاي شما هستند. نمونه اي از اين موارد Innocience.com و  Leonardo League هستند .

 مهارت هاي بازي ويديويي
باور كنيد يا نه ، مردم در واقع مي توانند براي كمك به بازيكنان بازي هاي ويدئويي آنلاين پيمايش كنند ، كارفرمايان را شكست داده و مشكلات عيب يابي را حل كنند. مشاور بودن در بازي هاي ويدئويي راهي خوب براي گيمرها است تا ضمن كمك به تازه كارها ، آن سطح ناسازگاري را بدست آوريد كه خيلي با آن مشكل داشتيد. اين مي تواند به شما تا 50،000 دلار در سال پرداخت كند!

 حس خريد
شركت ها دوست دارند بدانند تجربه مشتري در سايت ها و فروشگاه هايشان چيست. چرا تبديل به يك خريدار رمز و راز نمي شويد؟

خريداران رمز و راز مي توانند تنها با كار كردن سه تا چهار ساعت در روز ، درآمد تمام وقت كسب كنند ، اين امر يك راه حل عالي براي مادران ساكن در خانه و افرادي است كه مي خواهند بدون تعهد به برنامه تمام وقت ، پول اضافي را جمع كنند.

مي توانيد از طريق Mobee فرصت خريد رمز و راز دريافت كنيد  برنامه يا  Marketforce .

خدمات
آيا شما بچه ها ، حيوانات خانگي يا سالمندان را دوست داريد؟ چرا وقت خود را صرف مراقبت و نگهداري از شركت عزيزان ساير افراد نمي فروشيد؟ اين يك راه خوب براي درگير شدن در برخي از معاشرت ها و جمع كردن مقداري هزينه است.



شما مي توانيد از petsitting فرصت ها در  Petsitters يا فرصت هاي مراقبت از كودك در  Sitter.com .

 كار آزاد
اگر با يك عبارت عاملي مفيد هستيد ، مي توانيد با فروش كار خود به ناشران الكترونيكي ، سايت هاي مقاله نويسي و حتي خود نشر به اين درآمد تبديل كنيد. اين يك راه خوب براي ديدار با افراد جديد ، برقراري ارتباطات جديد و ايجاد درآمد است! درباره اين كار در  شغل نوشتن آزاد مطلع شويد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۷:۱۴ توسط:nasim موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :