باخبر باش باخبر باش .

باخبر باش

توييتر اعلام كرد كارمندان مجاز خواهند بود از خانه براي هميشه كار كنند

جك دورسي ، مدير ارشد اجرايي ، روز سه شنبه گفت كه توييتر به كارمندان خود اجازه مي دهد تا از خانه "براي هميشه" كار كنند.

سخنگوي توئيتر اين تصميم را براي گاردين تأييد كرد و گفت كه اين شركت به دليل كوويد 19 به عنوان يكي از اولين شركت هايي كه به الگوي كار از خانه رفته است ، اما پيش بيني نمي كند كه يكي از اولين افرادي باشد كه به آن بازگشت. دفاتر آن




"با توجه به تأكيد ما بر عدم تمركز و پشتيباني از نيروي كار توزيع شده قادر به كار از هرجاي ديگر ،" ما به طور منحصر به فرد در موقعيتي قرار گرفتيم كه به سرعت پاسخ دهيم و اجازه دهيم افراد كار از خانه كار كنند. " .

"ماههاي گذشته ثابت كرده است كه ما مي توانيم اين كار را انجام دهيم. بنابراين اگر كارمندان ما در يك موقعيت و موقعيت قرار داشته باشند كه به آنها امكان كار از خانه را بدهد و آنها بخواهند اين كار را براي هميشه ادامه دهند ، ما اين امر را انجام خواهيم داد. "

توييتر از 2 مارس به شدت "مشوق كار" در خانه بوده است و كارمندان را موظف به كار از خانه خود از 11 مارس كرده است. كارمندان كه ترجيح مي دهند از راه دور كار كنند ، اكنون مي توانند اين كار را به طور نامحدود انجام دهند. كساني كه مي خواهند به دفتر برگردند ، احتمالاً بايد حداقل تا سپتامبر صبر كنند.
اين شركت گفت: "هنگامي كه تصميم به افتتاح دفاتر گرفتيم ، ديگر نمي توان به روشي مانند گذشته بازگردد." "اين دقيق ، عمدي ، از طريق دفتر و به تدريج خواهد بود."

توييتر تقريباً همه سفرهاي كاري كارمندان و همه رويدادهاي حضوري خود را تا سال 2021 به حالت تعليق درآورده است. اين همچنين به كارمندان كمك مي كند تا وسايل منزل خود را از جمله ميز و صندلي روميزي بخرند.

اين تغيير در حالي صورت مي گيرد كه شركت ها در سراسر صنعت فناوري در حال سنجش چگونگي مديريت دفاتر خود در ماه هاي آينده هستند. گوگل و فيس بوك سياست هاي كار از خانه را تا سال 2021 تمديد كردند. آمازون سياست كار خود را از خانه تا حداقل اوايل اكتبر تمديد كرد.
دفتر مركزي توييتر در سانفرانسيسكو مستقر است ، جايي كه ، در ماه آوريل ، شهردار لندن Breed سفارشات پناهگاه در محل شهر را تا پايان ماه مه تمديد كرد. در همين حال ، فرماندار گاوين نيوزوم در راستاي بازگشايي آهسته دولت ، اقداماتي را انجام داده است و به بعضي از خرده فروشان اين امكان را مي دهد تا خدمات وانت كناري را آغاز كنند. لس آنجلس ، جايي كه نيمي از كشته هاي Covid-19 در ايالت رخ داده است ، روز سه شنبه اعلام كرد كه احتمالاً به مدت سه ماه پناهگاه خود را در محل خود تمديد خواهد كرد.

از اول مارس تاكنون نزديك به 70،000 مورد كورو ويروس در كاليفرنيا و مرگ و مير 2847 نفر رخ داده است. از اين نزديك به 70000 مورد ، 1،974 مورد در سانفرانسيسكو رخ داده است ، جايي كه توييتر مستقر است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۴۵:۱۴ توسط:nasim موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :