باخبر باش باخبر باش .

باخبر باش

مدير عامل شركت الفباي توضيح مي دهد كه چگونه دفترها به آرامي از ژوئن بازگشايي مي شوند

به گفته يك ايميل داخلي كه توسط CNBC مشاهده شده است ، سوندار پيچاي ، مديرعامل الفباي ، به تفصيل نحوه كار دفاتر اين شركت را از اوايل ژوئن با 10 تا 15 درصد از كارگران در هر زمان ، دوباره شروع به كار مجدد كرد. با اين حال ، اكثر افرادي كه قادر به كار از خانه هستند همچنان به اين كار ادامه خواهند داد ، شايد تا پايان سال.

پيچاي در نامه اي به كارمندان تمام وقت خود در روز پنجشنبه شب نوشت: ”ما واقعاً شروع به برگزاري اين جلسات مجازي كرده ايم ، گرچه تجربه داشتن بسياري از ما در همان مكان را از دست مي دهم.” ″ممكن است مدتي قبل از اين امكان پذير باشد. بازگشت رمپ ما به مطب خواهد بود كند ، عمدي و افزايشي. ”

پيچاي همچنين به فرسودگي كارمندان پرداخت و به كارگران گفت كه اواخر ماه مه يك روز مرخصي بگيرند.

اين به روزرساني پس از پيچاي انجام مي شود كه دفاتر كارگران حداقل تا اول ژوئن بسته باشند ، و شركت شروع به تصويب رويكرد ”مبهم” براي بازگشت كارگران بر اساس آخرين شرايط بيماري همه گير خواهد كرد. كارگران همچنين اميدوار بودند كه بتوانند به دلايل خود برگردند تا بتوانند از آنجا كه از خانه كار مي كنند به بسياري از امكانات دانشگاهي كه از آنجا گذشته اند دسترسي پيدا كنند.

اين همچنين پس از آن صورت مي گيرد كه مارك زوكربرگ ، مدير عامل فيس بوك ، روز پنجشنبه به كارمندان اين شركت گفت كه به آنها اجازه داده مي شود تا پايان سال 2020 كار خود را از خانه ادامه دهند.

اين شركت بلافاصله به درخواست هاي اظهار نظر پاسخ نداد.

چه كسي اول برميگردد؟
در سطح جهاني ، الفباي هدف دارد كه هر زمان يك بار 10 تا 15 درصد از كارگران را در دفتر بگيرد ”اجازه مي دهد اقدامات احتياطي صحيح را انجام دهيم ، با توانايي بيشتري براي ورود دوره اي (كه مي توانيم بچرخيم).” براي زمينه ، پيچاي افزود كه اين شركت در حال حاضر كمتر از 5 درصد كارمندان جهاني را كه از دفاتر كار مي كنند ، تشكيل مي دهد. وي نوشت: برخي از مناطق در منطقه آسيا اقيانوس آرام در حال حاضر 30٪ ظرفيت دارند ”با توجه به جايي كه در مرحله مقابله با اين بيماري همه گير هستند” ، وي نوشت.

انتظار مي رود اولين كارمندان به كار خود برگردند ، افرادي كه شغل آنها نياز به حضور در دفتر دارند ، مانند افرادي كه نياز به دسترسي به تجهيزات ويژه دارند. پيچايي نوشت: ”ما مي دانيم كه بسياري از شما مشتاق بازگشت هستيد ، و ما آنطور كه ​​برنامه ريزي مي كنيم ، آن را نيز در نظر خواهيم گرفت.”

وي افزود: اكثر افرادي كه قادر به انجام مشاغل خود از خانه هستند ، مدت طولاني تر از خانه كار خواهند كرد ، ”به طور بالقوه تا پايان سال ، گرچه لحظاتي يا مواقع وجود خواهد داشت كه شما قادر به ورود به دفتر باشيد”. .

پيچي در يادداشت خود ادامه داد: ”اگر اين پيچيده به نظر برسد ، به اين دليل است”. پيچاي اظهار داشت: ”ما يك شركت جهاني هستيم ، با طيف وسيعي از محصولات و تيم ها ، و اين يك بحران جهاني است كه به طرق مختلف در مناطق و كشورها آشكار مي شود.” ″ما در حال كار با تمام جزئيات هستيم و شما اطلاعات خاص تري را از تيم ها و دفاتر خود در چند هفته آينده دريافت خواهيد كرد.”

پيچاي همچنين به فرسودگي كارمندان پرداخت و آنها را تشويق كرد كه اواخر ماه مه روز مرخصي بگيرند.

وي نوشت: ”مي دانم كه بسياري از ما هفته ها است كه بدون توقف متوقف شده ايم و ممكن است فرسودگي را تجربه كنيم.” وي گفت: ”بنابراين ، من همچنين از TGIF به عنوان فرصتي براي اعلام يك روز مرخصي رسمي در 22 مه استفاده كردم.” (TGIF نام مستعار جلسات دور دستانه شركت است كه يكي از آنها در روز پنجشنبه اين هفته برگزار شد.) ”براي انجام اولويت هاي بهزيستي خود ، وقت خود را براي انجام كارهايي كه بايد انجام دهيد را انجام دهيد.”

براي مكانهايي كه 22 ماه مه يك روز كاري نيست ، به كارمندان گفته شد كه با مديران كار كنند تا در ماه مه يك تاريخ را پيدا كنند كه براي آنها كار كند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۲:۱۱ توسط:nasim موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :