باخبر باش باخبر باش .

باخبر باش

ابراهيموويچ در ديدار دوستانه هماربي گلزني مي كند

زلاتان ابراهيموويچ در حال گذراندن تعطيل شدن كروناويروس در كشور خود در سوئد است و از موقعيت خود به عنوان مالك يك باشگاه سوئدي استفاده مي كند تا مناسب و در بازي باشد.


مهاجم آث ميلان جزئي از مالكاربي است و فصل 2020 Allsvenskan هنوز شروع نشده بود قبل از اينكه كروناويروس فوتبال اروپا را متوقف كند ، بنابراين تيم ها اميدوار هستند كه پس از بازگشت اوضاع ، به محض شروع كار ادامه دهند. . Zlatan يك موقعيت دو طرفه مفيد را پيدا كرده است و از آنجا كه بازيكنان Hammarby با بازيكنان Bajans به جمع بازيكنان Hammarby مي روند ، به ميدان مي روند و IK Frej به دو تيم تقسيم مي شود.

به ابراهيموويچ چراغ سبز براي گرفتن زمين توسط آث ميلان داده شد و در اين روند پشت تور را پيدا كرد.


مالكيت زلاتان از هماربي در سوئد بحث برانگيز است. او محصول آكادمي جوانان مالمو است و يك افسانه در باشگاه پسرانه خود است اما در ماه نوامبر روي رقباي تلخ آنها هماربي سرمايه گذاري كرد و باعث برانگيختگي در كشور خود شد. مجسمه زلاتان در مالمو بارها دفع شد و هواداران خشمگين به وضعيت وي به عنوان يك افسانه باشگاه اعتراض كردند.

اين امر باعث مي شود ابراهيموويچ با توجه به اينكه آينده وي با آث ميلان در هوا است ، آماده و آماده بماند. وي در ژانويه پس از پايان كار MLS در قرارداد شش ماهه پيوست و تأثير مثبتي در سري آ داشته است و در هشت بازي ليگ سه گل به ثمر رسانده است. با اين حال ، خروج زونيميرير بوبان ، مدير ارشد فوتبال ، كه زلاتان با او رابطه نزديكي داشت ، آينده خود را با باشگاه مورد نظر ترك كرده است


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۷:۰۸ توسط:nasim موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :